Ny uke, nye muligheter

Mandagen er snart over, og det blir nok ikke lenge før jeg skal legge meg. Skal i PTF i morgen, og jeg må virkelig si jeg syns det er bra vi på Vg1- helse og oppvekst slipper en dag i uka på skolen. Hver tirsdag jobber jeg i barnehage,  og det er så utrolig koselig og lærerikt! I tillegg slipper jeg skolen en dag i uka som sagt, noe jeg er så glad for fordi jeg ikke liker meg på skolen lenger. Men men, jeg prøver jo å se i det positive selv om det overhode ikke er lett i det hele tatt.

 

Jeg har starta uka med å bytte header på bloggen. Min gode venninne hjalp meg med det, tusen takk Lina! Syns det virkelig var på sin plass nå å bytte header siden jeg har farga håret.

Hva syns dere om den nye headeren?

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg