ENDELIG HELG

Nå er snart denne uka over også,  ikke mange timene igjen til jeg tar helg! I kveld skal jeg være med noen venner på en klubb, og resten av tiden frem til søndag skal jeg nok mest sannsynlig slappe av, før jeg skal i 150års lag. Min kjære oldemor fyller nemlig 90år på søndag og i samma slengen skal vi feire tanta til mamma som fylte 60år for en stund tilbake, så da blir det 150års lag. Jeg kjenner at kroppen min trenger å slappe av før jeg skal i bursdagen fordi jeg er ikke helt i form egentlig, men satser på å bli frisk til søndag.

Dette blir søndagens antrekk!

Jeg må også beklage for mitt fravær her på bloggen. Har ikke vært helt i form i det siste, ikke har jeg hatt det så bra heller og heller ikke noe blogginspirasjon. Men jeg håper starten på det nye året har vært bra for dere og at dere har kost dere.

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg