Tilbake på skolebenken

I morgen skal jeg tilbake på skolebenken og gå andre halvår på Helse- og oppvekst. Dette halvåret på skolen har gått så fort, men det kommer mye av at jeg har det mye bedre på skolen nå enn hva jeg har hatt de andre 10årene mine på skolen før. I morgen starter vi på splitter ny skole, som jeg allerede før jul fikk lov å være inne å se på.

Håper alle får en fantastisk uke, enten det er jobb eller skole som gjelder eller noe helt annet!

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg