PAGE 1 OF 365

Slutten på 2014 og starten på 2015 har vært helt fantastisk! Feiret nemlig nyttårsaften hos min kjære kusine med noen venner av henne som jeg ble kjent med. Vi hadde det utrolig koselig sammen, selv om vi ikke var på mange.

2014 var et år fullt på med mange nedturer og oppturer. Året startet helt greit, men så kom mars og ødelagte ALT. Livet mitt føltes helt ødelagt, men heldigvis ordnet noen ting seg etter hvert. Jeg har hatt flere nedturer gjennom året, men ting har heldigvis ordnet seg som oftest. Jeg har slitet mye gjennom dette året og jeg nå syns jeg faktisk at jeg fortjener et mye bedre år i 2015. Men når det er dette er sagt så har jeg hatt det også litt kjekt i 2014, så jeg tenkte å lage en video med 2014 sine høydepunkter for meg!
Jeg har ingen forhåpninger for dette året, for ting snur seg ALT for fort!

Håper dere også får et fantastisk år i 2015, og at 2014 var et fint år for dere!

 

Som dere så på bildene over så har jeg fått meg brunt hår. Dette er cirka sånn hår jeg er født med og jeg er veldig fornøyd med å ha det sånn akkurat nå. Syntes det er litt kjekt med forandringer en gang i blant.

 

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg