SKJULT KAMERA- HER BLIR PAPPA LURT TRILLRUNDT!

Min kjære søster hadde ikke vært her på over en måned og i går planla jeg og hun overraskelse besøk. Jeg og Ann Kristin lot som ingenting, jeg sa jeg var på vei hjem på bussen og hun hadde fortalt pappa at hun var kommet hjem til seg selv i Trøgstad. Men sannheten var at jeg satt på med henne hjem til pappa og hun slapp meg av borti gata så jeg gikk hjem og lot som ingenting. Satte meg i stua og slappa av, tok fram telefon akkurat i det Ann Kristin kom og dette ble reaksjonen til pappa, haha!

 

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg