ENDELIG HELG

Etter en fantastisk uke er det endelig helg igjen. Uka har gått sinnsykt fort, og jeg kjenner det virkelig er godt at det er helg nå. Har hatt en del skolearbeid denne uka, deriblant en muntlig høring. Ellers har jeg vært masse sammen med venner, som har vært kjempekoselig.

Denne helgen skal min kjære søster kommer til oss, vi skal overraske pappa med at hun kommer. Han tror hun skal være hjemme i helgen, men neida hun og mine 2 søte “tantunger” kommer til oss istedenfor. Han og mine to søte små hjemme kommer til å bli så glade for å se henne igjen.

Ønsker alle en fantastisk helg, kos dere masse!

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg