MAMMAHELG

Denne helgen er jeg endelig hos mamma igjen, har ikke vært så mye hos mamma siden sommerferien . Det er det flere grunnen til, blant annet at mamma har besøkt min bestemor og oldemor mye nå i det siste. Bestemor har vært ut og inn på sykehuset mye nå, men nå går det bra med henne heldigvis. Har kanskje vært her 4 helger siden sommerferien, hender jeg pleier å være hos mamma litt i ukedagene også, men det har det ikke vært mulighet i det siste som sagt.

I går fiksa jeg rommet mitt hos mamma, er litt usikker på hvordan jeg vil ha det på rommet angående pynting men så langt er jeg hvertfall fornøyd. I dag stripa/farga jeg håret mitt og det ser overhode egentlig ikke bra ut. Veldig skille, særlig bak. Sånn er det når jeg er sta og vil gjøre ting selv. Tar på meg ei lua og later som ingenting jeg, haha!

 

 

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg