Helt sinnsyke dager!

De 3 siste dagene må har vært helt sinnsyke, eller hvertfall torsdag og i lørdag var helt knalle! Jeg har møtt kjente folk og blitt helt “starstruck” hver eneste dag.
Jeg veit jeg ser helt jævlig ut på alle bildene, men who cares? Haters bare..

På torsdag var bladet “TOPP” i Hønefoss. De har turnè og der vettu, var en deilig kar med, herregud!

Også var A-Lee og hadde en liten konsert og jadda, jeg fikk selvfølgelig tatt bilde med han også!

 

Ellers så tok jeg bilder med de andre som var med å arrangerte turnen også!

Her har vi Libresse jentene som var med!


Og hun her var så pen og nydelig at jeg måtte bare ta bilde med hun. Jeg tok bilde med nesteen alle som varogså  var med på turnen så da måtte jeg jo ta bilde med hun også!

Denne perfekte jenta var også med på turnen så jeg og Bibiana måtte bare ta bildet med henne.


Scenerigger`n

 

I går var jeg på ungdomskonsert på Jevnaker, der Kaveh hadde en konsert!

 

Tok også bilde med DJ-en hans

KLEINT INNLEGG!

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg