Gårsdagen

Etter skolen i går dro jeg rett hjem og lagde middag til meg og pappa, så gikk jeg lang tur med Anette og hundene våres.

Kvelden i går var helt fanatisk. Freezone startet opp igjen i går og det var skikkelig liv der. Møtte mange av venna mine jeg ikke hadde møtt på lenge og var sammen med dem og mange av venna mine jeg ellers er med. Konsert var det i går også og etter det var jeg helt klikk.. Veldig kleint å tenke på i ettertid, men jeg hadde så mye energi i meg etter den konserten så jeg lagde ordentlig liv, hahaha!

 

 

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg