Sommerens smakebiter

Syntes det ikke er lenge siden jeg hadde 10.klasse avslutning og var på 10.klassetur, men det er jo ikke lenge siden heller. Det er 2 måneder siden, 2 måneder som har gått ALT for fort. Det er helt sykt hvor fort ferien har gått. Men sånn er det, i morgen er det skolen igjen.

Helt ærlig så syntes jeg ikke sommerferien min har vært så utrolig spennende, jeg har ikke vært på en eneste ferie. Jeg har bada masse, vært en del med venner, pussa opp soverommet og ellers vært hjemme med familien og hundene mine. Har vært en utrolig fin ferie da.


Et lite bildedryss med noe av minnene mine fra sommerferien i år.

 

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg