Mopedlappen

JEG ER SÅ STOLT AV MEG SELV, jeg har så sykt dårlig selvtillit og tror jeg ikke klarer å mestre noe! Men i dag klarte jeg å bevise meg selv det motsatte, jeg kan faktisk noe. I dag klarte jeg MOPEDLAPPEN på 1.FORSØK!! Hadde aldri trodd det, og trodde jeg bare drømte det men neida det var virkeligheten det!

Alle rundt meg hadde troen på meg, utenom meg! Men det beviser bare at jeg bør ha litt mer troen på meg selv.

Har kjørt masse i dag og vært med mange venner, og hatt en kjempefin dag ellers!

 

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg