Dagens innkjøp

I dag fikk jeg med endelig ny telefon, eller jeg betaler den helt selv faktisk! Endelig har jeg fått meg min første Iphone, Iphone 5S i gull! Jeg bare elsker den allerede <3

Jeg kjøpte også 2 deksler til telefonen, de ser du på bilde under. Kjøpte et i svart og et i rosa selvfølgelig + ladergreie ting tang sak greie som jeg kan lade telefonen min med når jeg er steder uten stikkkontakt.
Måtte også kjøpe meg ny hårbørste i dag, fant ikke igjen den jeg hadde+ hårklype!

Ellers i dag har jeg kost meg med venner og hatt en kjempefin dag!

 

Q:Hvordan telefon har du?
Q:Hva har du gjort i dag?

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

4 kommentarer
    1. Jeg har iphone 5, ønsker meg 5s siden min begynner å tulle veldig etter over et og et halvt år.. Du er heldig! Hvor kjøpte du den? og hva betalte du? 🙂
      I dag har jeg vært på en støttemarkering for folk i Gaza og vært med kjæresten!
      Fine innkjøp! 😀

    2. Jannike Tettli: Kjøpte den på netcom butikken her jeg bor. Jeg har abonnement og betaler en viss sum i måneden! 😀

      Oi.. Da har du gjort en god gjerning 😀

      Takk 🙂

    3. Trude Myhre: Tusen takk 🙂 Selv har jeg har hatt mest Samsung telefoner, men nå var jeg så lei for de klikker hele tiden.. Men bra du er fornøyd da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg