HOT SUMMER DAYS

GUD, så varmt det er om dagen. Bare veldig synd jeg ikke kan nyte dem nå mens de er her. Vi pusser jo opp som sagt rommet mitt og er langt ifra ferdig. Vi står opp og maler med en gang på morgenen og sola skinner som bare det helt fra morgenen til langt ut på ettermiddagen/kvelden. Selv om ikke sola skinner hele tiden, så er det hvertfall varmt hele tiden! 

Tok med meg alle 3 blandingshundene våres ned til elva i går sånn at vi alle sammen fikk avkjølt oss. Selv om ikke de er så sykt glad i bade, så var dem alle uti en ordentlig gang og fikk kjølt seg ned. I dag gidder jeg ikke å dra ned til elva med dem, for Bamse klarte å dra meg ned bakken ned til vannet i går så jeg fikk et stort sår på ryggen.

Fikk tatt noen fler bilder av Happy enn de andre, for hun kan gå løs uten å stikke av. Fikk slipt alle sammen med et uhell en gang så dem løpte rundt til hyttene nede ved stranda, så da satte jeg dem i bånd for da kunne jeg bade ordentlig også. Michelle pleier ikke å stikke av, men det gjør hun når hun er i nærheten av Bamse.

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

2 kommentarer
    1. Annika Louise: Tusen takk 🙂
      Uff da.. Ja det er ille å stå inne i denne varmen! Men det blir sikkert fint når dere er ferdig! 🙂
      Ha en fin dag du og 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg