“Sånne problembarn som deg må jo bare plasseres et sted”

Tusen takk til alle som leste mitt forrige innlegg her på bloggen, takk for alle kommentarer jeg har fått på facebook og her! Fikk mange hyggelige, men var en negativ kommentar jeg reagerte veldig på.

Når man har blogg så må man regner med å få kommentarer, både positive og negative.  Ja jeg har fått slengt masse dritt på bloggen min jeg som de fleste andre, men den ene kommentaren jeg fikk i forrige innlegg syntes jeg var utrolig sjokkerende og ganske så sårende.

Jaja, skjønner at det er vanskelig for deg. Jeg hadde savnet familien min helt sykt! Men jeg skjønner at ingen vil ha sånne problembarn som deg, de må jo bare plasseres et sted 🙂 <3” var den ene kommentaren jeg fikk. Man kan tolke innlegg folk legger ut på bloggen sin på forskjellige måter og mange hadde nok forskjellige måter å tolke mitt forrige innlegg på.
Jeg sliter med ganske så dårlig selvtillit og kan ta ting til meg lett. Men jeg er så vandt med at folk snakker dritt om/til meg hele tiden, så det meste går inn det øret og ut det andre. Men det å kalle meg et problembarn syntes jeg rett og slett er drøyt. Personen som kalte meg det er en person som kanskje veit hvem jeg er, men personen kan tydeligvis ikke kjenne meg godt nok. Når man leser mitt forrige innlegg skrev jeg ingenting om at det var min feil at jeg ikke fikk bo hjemme. Ja jeg skrev: “Det var nok mest fordi pappa var så sliten av å ha meg hjemme en periode“, men det betyr at det har noe med meg å gjøre og at det var min feil at jeg ikke fikk lov å bo hjemme! For NEI det hadde ikke så mye med meg å gjøre, det var ikke min feil. Pappa sa det var min feil før, men han får hjelp nå    og har sagt at det var overhode ikke min feil.  Han sliter ganske mye med sine egen plager og da kan det lett gå utover andre sånn at man kan føle at det er seg selv som er probelemet. Jeg går ikke å bære noe nag over hva pappa har sakt til meg, jeg ELSKER han like mye uansett. Kunne ikke hatt noe bedre far en han, han er virkelig verdens beste pappa!

Å slenge sånne stygge kommentarer er rett og slett mobbing, over nettet er det nettmobbing. Jeg må jo si at jeg syntes kommentaren var ganske så sårende, men det er bra jeg ikke er en person som tar alt til meg så lett. Jeg tenker at det er heller sånne personer der ute som sitter å slenger dritt om folk på nettet eller mobber folk i virkeligheten, de kan ikke ha noe liv. Sånne personer med den holdningen til andre, kommer seg ikke videre..

Grunnen til at jeg skriver om denne kommentaren er fordi personen kjenner meg tydeligvis ikke godt nok, og jeg syntes ikke folk bør skrive sånt dritt og dømme folk på en helt feil måte. Livet mitt har vært ganske så tøft siden jeg ble født. Alt fra mobbing til familien osv… Mye vanskelige ting. Jeg har skrevet utallige ganger her at jeg ikke har det værst her i verden, for ja jeg veit at det er mange som har det mye værre enn meg.

 

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg