Dagens innkjøp

Dro til Hønefoss ganske så tidlig i dag, allerede kl. 10. Var med stefaren min og leverte bilen hans til EU-godkjenning. I mens var vi rundt å så på noen ting og tang som han trengte og kjøpte overmadrass til meg. Har fått meg dobbeltseng nå på det nye store rommet mitt som enda ikke er helt ferdig malt og fiksa.

Etter hvert stakk jeg til Pernilla en tur, så dro vi til byen sammen med mammaen hennes(og min) og lillesøstra hennes. Ble noen nye innkjøp på meg til det nye rommet mitt som jeg tenkte å vise dere.

Sengesett fra Kid. Førpris: 400kr. Nåpris: 200kr

Nille 10kr

Nille 20kr. pr. stk.

Nille 89kr

Kjøpte meg også noen nye DVD-filmer i dag på Spaceworld til 20kr. per. stk.

Hva har dere gjort i dag?

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg