JUNI 2014

Denne måneden har vært helt fanastisk og livet mitt har blitt mye bedre denne måneden. Jeg har vært kjempemasse med venner og skapt masse nye minner sammen med dem, flytta hjem igjen etter 3 dårlige måneder også jeg gjennomført 10års skole.

Som jeg skrev i forrige innlegg så har jeg egentlig hatt mye inspirasjon og mye jeg har hatt lyst til å dele med dere, men siden jeg ikke bodde hjemme en stund og nå har jeg ikke internett hos pappa siden det er  bare jeg som bruker det og det var ikke noe vits å ha internett når jeg ikke bodde hjemme så sa vi det opp. Men vi skal få det tilbake igjen nå som jeg fikk lov å flytte hjem igjen. Etter jeg flytta hjem igjen ble jeg mye mer glad og positiv igjen og da fikk jeg også lyst til å blogge igjen. Men når jeg flytta hjem så ble ting så mye bedre, men fikk som sagt ikke delt ting med dere når jeg ville. Derfor syntes jeg det er bra at kommer med en oppsummering nå! 🙂

Høydepunktene:

10. Juni: Flytta hjem igjen!!! 😀

15-18. Juni: 10.Klassetur (Eget innlegg kommer senere)

19. Juni: Ferdig med 10års skole

20. Juni: Milla 3år<3

VG- lista i Oslo med masse venner!


Lekte fjortis for en dag, haha!

24. Juni: Tusenfryd med mange venninner, mange flere enn de som er på dette bilde under!

25. Juni: Alle våres 5 søte små valper fylte 1år<3

Denne dagen var jeg og grilla med mange venner, veldig koselig! 🙂

27: Juni: Kino med folk, vi så maleficent. Utrolig bra film, men tragisk endelse..

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg