En fantastisk 17.Mai

Gratulerer så mye med dagen alle sammen, både store og små! Håper dere alle har hatt en fantastisk dag og kost dere masse! 

Dagen min startet med at jeg tok på meg dagens antrekk, min nydelige Ringeriksbunad.

Ble en veldig stressa morgen, men vi kom oss på skolen jeg går på i tide sånn at vi rakk å se toget. Vi stod ved kiosken og venta på toget og gikk videre med toget til skolen.

Da jeg kom på skolen fikk jeg litt av en overraskelse. Jeg så nemlig en av mine beste venner der som jeg ikke ser så ofte. Jeg ble så glad. Vært så og si med Christopher i hele dag og hatt det utrolig koselig sammen med han! 

Etter feiring på skolen jeg går på, dro jeg og søster`n til Hønefoss og så på russetoget! Der møtte jeg også igjen Christopher og mange andre.
Slenger med noen bilder fra jeg var i Hønefoss i dag da  

Verdens beste jente<3

Verdens beste Kusine<3 Jeg og fetter`n min var med å gikk i russetoget med mange fler


Verdens beste fetter<3

 

Etter russetoget og alt dro jeg, pappa og søster`n med 2 av hundene våres til mamma og stefaren min. Vi grillet, koste oss og spiste is. Rett før vi skulle dra så kom plutelig naboen med pavlova kake til oss. 

 

 

Hvordan har din dag vært?

 

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg