03.05.2014

I dag har min kjære pappa bursdag så i den anledning ønsker jeg å gratulere han med dagen! Håper du har hatt en fin dag og kost deg masse. Gleder meg masse til å feire dagen din bedre i morgen. 

Dagen i dag startet med at jeg solgt VG, så var jeg og pappa å handlet på butikken. Senere på dagen kom stefaren min til oss fordi vi måtte kjøpe nytt batteri til skuteren min, ellers så har jeg gått noen turer med mine to søte små

 

Hva har du gjort i dag?

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg