Føler meg helt nede for tiden

Er det riktig at jeg skal ha det så vondt som jeg har det nå?
Er det riktig at jeg skal gråte hver dag og gråte meg i søvn hver kveld begrunna dere?
Er der riktig at jeg skal bli syk begrunna dere?

Livet mitt er utrolig vondt for tiden, og NEI jeg veit at jeg ikke har det verst her i verden. Det er mange som har det mye verre enn meg, men selv nå føler jeg at jeg har det ganske så ille. Jeg gråter hver dag flere ganger om dagen, og jeg gråter meg i søvn hver kveld. Alt det jeg tenker på for tiden har rett og slett gått helt inn på meg, tårene renner så å si hele tiden og jeg har nå også blitt sjuk. I påskeferien hadde jeg det mye bedre, jeg fikk vært der jeg ville og kunne bare kose meg hjemme, Men nå er jeg blitt dårlig igjen sånn som jeg var før ferien takke være det h******s barnevernet. De ødelegger bare livet mitt. De skal jo være der for barna, men de har aldri vært der for meg. De skal gjøre det som er best for barna, for meg har de bare gjort det verste. Det er ikke riktig at jeg skal ha det sånn, det er vondt at de gjør at jeg må ha det sånn. 

 

Skulle ønske barnevernet bare kunne forsvinne ut av livet mitt og at alt ble bra igjen. De kan bare brenne i helvette.

 

MEN HVER dag går jeg på skolen, HVER dag går jeg rundt med et smil på munnen selv om hjertet mitt er sårt innvendig. Jeg prøver så godt jeg kan å være god og snill mot alle, men hva får jeg tilbake? Det er en morsom historie. Mange er snille og greie tilbake, men mange er det motsatte. Hender jeg knekker sammen, når jeg faker smilet mitt men som oftest klarer jeg å sjule det og det er jeg virkelig glad for. 

Nå er det tid for å legge seg, trengte bare å dele noen tanker først.

6 kommentarer
    1. Veronika BS: En dag vil ting bli bedre, men nå har jeg venta en ganske lang stund på det og jeg veit det vil ta mye lengre tid… Men måtte få ut noen tanker før jeg legger meg, får å ha det sånt gjør vondt selv om mange har det værre enn meg..

    2. Den psykiske smerten er den verste. Det er ingenting som er mer vanskelig enn å plages av den innvendig og at den ikke syns slik at så mange rundt en ikke ser at man har det vondt. Har man en brukket fot så er man unnskyldt, da får man forståelse, har man et knust hjerte… da vet ingen hva slags sorg en går og bærer på.
      Jeg kjenner meg igjen i det du skriver, (ikke i samme situasjon), men jeg håper du har noen å snakke med om dette. Du må ikke bære på all sorgen selv, uansett hvor stolt du er.

    3. du skal bare ha oppmerksomhet du! Hold kjeft og vær takknemlig, hater sånne som deg som lager drama ut av ingen ting. Alle har det vondt noen ganger, lille venn. det er ikke bare deg

    4. Lina Buttingsrud: Ting blir nok bedre, men tar så lang tid og jeg må vente så lenge.. orker ikke det snart..
      Håper også at ting ordner seg for meg snart!
      Elsker deg jenta mi! Takk for at du er her for meg, er her for deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg