Ny uke, nye muligheter

Mandagen er kommet igjen og det er ny uke med nye muligheter. Hvorfor jeg ikke har blogget er stund er fordi livet er rett og slett jævlig for tiden. Skulle ønske jeg kunne skrive det er her og få ting ut men kan ikke det, det er for personlig og burde ikke brettes ut om på nettet. Men det er hvertfall derfor jeg ikke er så aktiv her for tiden. 
Men det er jo ny uke med nye muligheter som sagt. Syntes ikke uka har startet så bra, men dagene rundt meg er som oftest dritt uansett, og i dag har jeg bare hatt lyst til å kaste alle ting rundt meg i bakken fordi jeg er så sykt sint, frustrert og lei meg.

Men i hverdagen skjer det også litt koselige og fine ting. Denne helgen var hvertfall utrolig koselig! Fredag møtte jeg en av mine beste venner. Det var virkelig koselig å se Christopher igjen, hadde ikke sett han på omtrent 1år. Får håpe det ikke er så lenge til jeg ser han igjen.

Slenger med de “beste” og “nydeligste” bildene av oss, haha! 

Og en ting jeg bare må si! Jeg er singel igjen sånn at dere veit det, veit at det er en del kjentfolk som leser bloggen min så måtte bare si ifra for det er ikke så mange som har fått meg seg det! Må bare slenge med denne i mens jeg nevner dette. Dette skrev jeg på facebook på lørdag. Det er ikke for å være bitch mot noen, men jeg må bare si ifra før det kommer mer rykter ut om dette! 

“Trodde det var lov å ha guttevenner jeg, men neida. Går visst ikke an det! Jeg er ikke av den type jente som går å finner meg ny kjæreste med en gang mitt gamle forhold tar slutt. For nei, der var ikke jeg som gjorde det slutt og planlegger å bli sammen med ei anna jente så fort jeg slår om med hu forrige. Så seriøst skjerp dere folkens, blir så forbanna jeg når det faktisk IKKE er jeg som er på vei til å få ny kjæreste rett etter forrige forhold!!”

For ja jeg og Christopher er kun bestevenner, ingenting mer enn det. Jeg er kjempeglad i han, og veldig glad jeg kan fortelle han ting både når jeg har det bra og dårlig. Han er utrolig god venn og veldig glad for det.

Ellers i helgen har jeg solgt VG og, besøkt pappa og mine to søte små som virkelig betyr alt for meg! Søndag var jeg også en tur i Hønefoss og hang med Henriette og Minda, noe som veldig kjekt! 

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen 

4 kommentarer
    1. Til vedkommende som har kommentert over: Ville du likt om noen hadde mobbet deg, på samme måte som du nå mobber Ann Helen? For det er det du gjør – du mobber. Ønsker du å være en person som gjør andre vondt ved å slenge ut slike stygge ord?
      Håper du kan heve deg over slike mobbere, Ann Helen 🙂 Stå på!
      Klem fra Christina

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg