Ny uke, nye muligheter

Wow, helgen har virkelig gått fort unna.. Allerede mandag med ny uke, og nye muligheterdet. Er litt dritt at det er mandag igjen nå men sånn er det! 
Hatt en utrolig fin helg da!!

Fredag var jeg ikke på skolen, var på ungdomshørings på rådhuset i Hønefoss med to stykk til fra Elevrådet, der jeg hang bare med ei venninne jeg kjente som var der også!
Etter det dro jeg en tur hjem, så var jeg på peppes med noen venninner og sånt. Resten av kvelden ble tilbringet på Freezone med fine folk!

Lørdag solgte jeg VG. Etter det var jeg i Hønefoss med ekstra mammaen min og Pernilla. Eget innlegg kommer om det kommer senere i dag!

Søndag solgte jeg VG og var litt ute med venner!

Slenger med et bilde av meg og verdens beste Chihuahua, som vi tok før vi la oss her om dagen da vi begge var stup trøtte!

Håper dere får en fantastisk fin uke! 

 

Hva har dere gjort i helgen?

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg