Tilbake på skolebenken

Da er man tilbake på skolen etter en helt grei vinterferie. Vinterferien min ble jo ikke helt som planlagt, forsovet hadde jeg ingen planer heller.. Men allikvel ble den mye mer annerledes enn hva jeg hadde trodd.. Det er mye som skjedde i vinterferien som ikke skulle skjedd, mye føler jeg er min feil men som andre sier at det ikke er min feil. Det er ganske så privat sak egentlig som jeg ikke bør for min egen del si noe som. Men jeg har mange andre tanker jeg vil få ut, for bloggen er en fantastisk mulighet å få ut tankene mine på. Jeg prøver stadig vekk å skrive et innlegg her på bloggen, men får  jeg postet det? Neida, for jeg føler det blir ordlagt på helt feil måte og alt virker så feil. Dere som har fulgt med litt på bloggen min har sikkert sett mange av mine personlige innlegg om livet mitt og hva som skjer i livet mitt, både som positivt og negativt, og jeg har jo ikke lagt ut egentlig så mye egentlig føler jeg. Altså skulle jeg skrevet bøker om livet mitt, så ville bøkene ha vært på flere hundre bøker. Mange av de ville handlet om vonde ting som har skjedd i livet mitt. Det er mye som har skjedd i livet som ingen veit, noe av det er kanskje greit å holde for seg selv, andre ting burde jeg kanskje fortalt mine egne foreldre. MEN når det er sagt så er det faktisk mye bra og positivt som har skjedd i livet mitt også og det ville også mange mange av bøkene handlet om. 

Tilbake til vinterferien: I dette innlegget(trykk her) har jeg skrevet litt generelt hva jeg har gjort i vinterferien. Og en liten oppsummering: Var hos mamma fra seint på søndagskveld til fredag, helgene var jeg altså hos pappa og solgte VG og sov der. Ellers var jeg også med kjæresten min og venner, og koste meg med dem. 

 

 

Q:Hva har dere gjort i det siste?

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg