Gratulerer med morsdagen alle gode mødre der ute

Jeg vil gratulere alle mødre inkludert min egen mamma med morsdagen! Håper dere alle sammen får en fin dag og koser dere masse!
Jeg skal overraskende nok ikke feire morsdagen med min egen mamma i dag så det er litt rart, men det tar vi til uka!

Satte inn hilsen til mamma i avisen også og siden jeg og søster`n ville ha den i avisen så ble den ikke så lang. Men mamma veit hun er ubeskrivelig og at vi elsker henne utrolig høyt!
– http://www.ringblad.no/vis/personalia/greetings/3645543

Selv fikk jeg også morsdagshilsen på veggen min i dag, noe som var veldig koselig. Fikk det av en av mine beste venninner, så det var litt søtt da! Hahaha

 

Hva skal dere herlige folk gjøre i dag? 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg