I dag skulle du blitt 83år bestemor..

I dag skulle du blitt 83 år bestemor og jeg savner deg mer en du tror. For litt over 3 år siden valgte du å forlate oss, men jeg veit du har det bedre der du er nå. Jeg skulle ønske at vi fortsatt kunne komme å besøke deg, jeg skulle ønske jeg kunne kommet å gitt deg en klem, jeg skulle ønske jeg kunne høre stemmen din igjen, jeg skulle ønske du fremdeles var blant oss selv om du alltid vil være i hjertet mitt♥ Jeg kjenner det blir tøffere og tøffere uten deg hver dag som går, jeg savner deg mer og mer og jeg kjenner det begynner å bli tøffere og tøffere å besøke graven til deg og bestefar. 

Takk for alle gode og fine minner bestemor, de og du vil alltid være i hjertet mitt! ♥ 

Høyt elsket,
dypt savnet ♥ 

Et bilde jeg tok av graven til bestemor og bestefar nå i desember. Ser fram til sommeren, for da skal jeg virkelig plante noen kjempefine blomster der.. 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg