Gleder meg som en unge til i morgen!

Har ikke hatt så lyst til å blogge denna uka og ikke har jeg hatt så god tid heller.
Mandag: Ten Sing
Tirsdag: Var hos støttekontakten min
Onsdag: Møtte noen venner og kjæresten min
Torsdag: Var på Kino
I dag: Har jeg valgt å faktisk være hjemme, selv om jeg syntes det er litt kjipt merker jeg i ettertid. Kjenner på meg at jeg ville heller vært på freezone (ungdomsklubben i Hønefoss) i stedenfor å ligge her på sofa`n å blogge. Men må også si jeg syntes det er godt å bare slappe av til i morgen. 

Kribler i magen min kjenner jeg, gleder meg sånn til i morgen at det ikke er mulig. Kan virkelig ikke beskrive hvor høyt jeg gleder meg. Gleder meg sånn til å sminke meg, fikse håret mitt, få på meg den rosa kjolen min og alt stajset, for så å møte kjæresten min på hotellet som skal være meg på ballet, med klassen i morgen. 

Noen som vi ha sneakpeak-bilder på ballkjolen min?

 

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg