Pappa er kommet hjem igjen!


Gammelt bilde

I dag kom min kjære pappa hjem noe jeg er kjempeglad for. Formen hans er bra nå eller den er hvertfall sånn den skal være. Tror ikke pappa husker så mye fra mandagen annet enn at han ikke klarte å bruke armen sin. Både jeg og hundene våres er overlykkelig for at pappa er kommet hjem og tror han er veldig glad for det han også. Selv om han hadde det fint og flott på sykehuset så savnet han hundene våres grusomt mye. Nå er det ikke lenge før jeg skal ta kvelden, har hatt en kjempefin dag. Vært i Hønefoss med mange venner, og vært på Madcon minikonsert på Kuben. De tok meg begge 2 i hånda, wiiiiii også fikk jeg tatt bilde med dem som jeg sikkert kan legge ut senere når jeg har fått bildene av ei venninne av meg!

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg