Halloween party!

I dag har jeg vært på Halloween party hos ungdomskontakten i Ringerike med mange av vennene mine! Hadde det utrolig gøy må jeg si. Sminket meg utrolig mye og lånte kostymet til Nathalee! Ellers så, så vi på film, akkurat nå husker jeg ikke hva den heter. Vi spiste også pizza og masse godteri!
Her kommer noen bilder (fikk ikke laste opp bildene i strørre størrelse i kveld):

Dette sånn serr ligna på et hjerte noe som var utrolig søtt!


Meg med hvitt hår!

Mini-photoshoot med Oona!! 

I morgen hadde jeg egentlig planer med å gå Halloween en aller siste gang, men var så heldig å ble invitert i bursdag til en kompis av Robin. Så i morgen skal jeg på kino med gutta, kan hende jeg tar noen bilder, veit ikke helt enda men da kommer dem i så fall enten i morgen kveld eller fredag, vi får se fordi jeg har en skoleoppgave som må være ferdig til fredag!

Håper alle får en fin kveld videre, og at de som skal gå Halloween eller noe annet i morgen koser seg! 

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen 

2 kommentarer
    1. Victoria: Jo takk 🙂
      Halloween er i dag den 31. ja, men går fint an å ha Halloween fest før. Vi var med ungdomskontakten i Ringerike og siden Halloween er den dagen folk vil gå Halloween og fredag er ungdomsklubben her i Hønefoss oppe så er det nok ikke mange som ville kommet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg