Happy er 6år i dag

Gratulerer med dagen til verdens beste Happy som er 6år i dag<3

I dag er det snart 6år siden vi henta denne finne blandingshunden våres på Skarnes. Happy er en utrolig snill, og fin tispe som jeg er utrolig glad i. Hun er virkelig godhjertet også. Er jeg lei meg og har ingen å snakke med kommer denne fine lille dotten som kommer å trøster meg og det funker faktisk. Har jeg ingen å snakke med en dag, kan jeg fortelle Happy ting og dette høres kanskje latterlig ut men hun skjønner faktisk hva jeg sier til henne og svarer meg ved hjelp av åssen hun oppfører seg når jeg har fortalt henne det. Helt siden jeg var liten har jeg elsket hunder, og jeg har elsket Happy helt siden jeg hilste på henne første gangen! Hatt mange fine minner med Happy og fler skal det bli! 

Elsker deg lille jenta mi! Stor klem fra storesøster! <3

Gi en balling til Happy her!! 

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen 

8 kommentarer

Siste innlegg