Denne jenta burde melde seg på Norske Talenter

Snakket en del med Henriette om at hun har lyst til å melde seg på norske talenter og hun vil ha med seg meg! Men det som er, er at jeg kan faktisk ikke synge! Ja jeg går i sangkor, men det betyr ikke at jeg kan synge! Jeg kan faktisk ikke synge, ja jeg trener og trener.. men eh ja! 

Men jeg vil at dere skal vite at faktisk Henriette er en jente som virkelig har sangstemme! Hun er kjempeflink og det sier jeg ikke bare fordi jeg er bestevenninna hennes, men fordi det er faktisk hva jeg mener og sannheten! 

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen 

3 kommentarer
    1. Hun burde melde seg på! Hun er kjempeflink 🙂 Men hun må ikke gjøre til stemmen så mye på slutten, men ellers er hun faktisk ganske flink 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg