Jeg har fått meg valp

I går flyttet Michelle hjem til meg her på Hallingby. Det har gått veldig bra! Før bodde hun jo hos mammaen min sammen med mammaen sin og søskene sine. Før vi dro lot vi hun puppe for siste gang, og når hun kom hjem til Hallingby var jeg, Milla og Michelle og så på folk som spilte fotball. Altså rett utenfor huset mitt er Møltemyra Stadion og det er det sånn årlig Knøttekøpp, så vi dro dit en liten tur Fikk ikke sett noe i det hele tatt, for det kom mange barn som ville hilse på hundene mine. Men det var utrolig koselig, var mer koselig og gøy at folk kom bort til meg og ville hilse på trollungene mine enn at jeg så på fotball. Ble en fin dag det!

Hadde photoshoot med valpene i går, for i går var den aller siste dagen alle valpene var sammen. Så etterpå så kan jeg legge ut et bilde av meg og hver enkelt valp om dere vil det.

 

Michelle flytta til meg jo i går og jeg var virkelig spent på åssen den første natta i bur skulle går. Jeg har jo aldri hatt min egen valp helt fra bunn av. Milla fikk jeg jo når hun var 1år og trengte ikke å tilvenne henne bur. Det taklet hun fint fra før av. Men jeg regnet egentlig med hyling og skriking etter erfaringer av andre hunder jeg kjenner. Men Michelle har vært stille i hele natt. Hun hadde heller ikke bæsja eller tissa i buret og det er jo supert. Jeg var jo ute med hun rett før vi la oss i går og med en gang i dag tidlig når jeg stod opp. Uansett jeg har ikke akkurat fått dannet noen ordentlig rutiner for henne enda, men om dere vil at jeg skal legge ut det her etter hvert kan jeg gjøre det. Jeg tenker hvertfall at det er viktig å danne noen rutiner nå når hun er liten, selv om de ikke blir like når hun blir større. 

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg