Innkjøp til Michelle

En ting som mange blogger om i dag er at det er skole igjen i morgen. Må si jeg syntes ferien har gått kjempefort, og nå er det liksom allerede tilbake på skolebenken igjen i morgen og gå det siste året på ungdomsskolen. Siste året skal virkelig nytes. Nå driver jeg å ordner det siste klart til skolen i morgen, skolesaker og slikt. Må faktisk si at jeg har planlagt allerede hva jeg skal ha på meg i morgen. Mamma har kjøpt en ny genser/topp ting sak greie til meg som jeg skal ha på meg i morgen. Skal be på mine knær at pappa eller søster`n tar outfit bilder av meg i morgen. Nå skal jeg gå i dusjen snart, men tenkte først jeg skulle vise dere hva jeg har kjøpt til Michelle.

Altså jeg skrev en liten for en stund siden over hva jeg ville kjøpe til henne som dere finner her(trykk, her). Bur har jeg funnet ut at jeg har, men må kjøpe ett større ett etter hvert. Har også kjøpt tøyleke til valpene, så MIchelle har en der , har også kjøpt en litt større til henne til hun blir større. Sele og leiebånd ble kjøpt på fredag, og til helgen skal antageligvis Michelle flytte hjem til oss.
Kjøpte bare en billigsele til henne i starten som er fra Europris. Leiebåndet er fra felleskjøpet.

 

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen 

10 kommentarer

Siste innlegg