Sommerferie!

Dagene går ikke til å så mye, jeg passer Verdens Fineste Valper noe jeg elsker. Men det er dagene jeg får mye inspirasjon fra og det blir ikke så mye inspirasjon av å blogge dobbelt om valpene. Derfor lurte jeg på om dere har forslag til hva jeg kan blogge om her?!

Forresten valpene er helt herlige, og jeg tenkte å skrive litt om dem nå.
I går veide jeg dem igjen, og vekten dem ser man hvertfall har forandret seg. Jeg føler dem legger på seg mer og mer for hver gang jeg holder dem, men dem er virkelig noen herlige skapninger.

Ser hvertfall ut som dem legger på seg bra, og ikke for mye heller.

I går hadde vi besøk av venninne til søster`n og de ville gladelig hilse på valpene, samtidig fikk vi besøk av noen unger borti gata her og foreldrene dems kom også etter hvert. Det ble veldig hyggelig, selvfølgelig passet vi på at det ikke ble så mye pes for Happy og valpene. Alle var ikke inne likt og Happy var heller ikke inne der hele tiden.

I går klippet vi også neglene til hundene for første gang som kommer i et eget innlegg på bloggen til happy og valpene(link) litt senere.

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg