Håper du blir frisk igjen bestemor!

Jeg må jo takke dere lesere som velger å lese bloggen min og dere som leser den ofte. Dere fortjener egentlig at jeg blogger oftere for dere, og selv om jeg egentlig har ganske mye inspirasjon til å blogge for tiden  så har jeg bare vært lei meg siden jeg fikk vite at bestemor ble hentet med ambulansehelikopter fra en sånn klinikk hun er på og  til Drammen sykehus. Men det skal visst gå bedre med henne nå. Som jeg har sagt til mange nå: “Jeg vil heller at bestemor skal bli frisk, hun blir jo aldri ordentlig frisk igjen, men at hun blir friskere og at jeg vil ha henne levende her i flere år til enn at hun skal komme i konfirmasjonen min”. Så vi får se hva tiden bringer og håpe på det beste. 

Elsker deg bestemor overalt!<3

Vi blogges =) <3
– Ann Helen 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg