Ønskeliste til konfirmasjonen min

Konfirmasjonen min er om under 2 uker og det er nå for første gang jeg har ønsker til en eller annen tilstendning til noe for meg. 
Altså jeg har liksom aldri forventet å få så store fine gaver jul og bursdager, men her kommer noen av ønskene mine. 

1. Fotostativ

2. Moped-lappen 
– Mamma og pappa vil så gjerne at jeg skal begynne å kjøre skuter, men jeg føler ikke det er så lett å spare penger selv av personlige grunner. Så får jeg verken litt penger eller lappen på det, tror jeg alt bare går i dass. Mamma og stefaren min har værtfall sagt at jeg kan ønske meg det, sånn at noen kan spleise på det.

3. Penger

4. Smykker

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg