Pappa på sitt beste

Innlegget her burde vært postet lenge før 17.mai, fordi for en del dager før 17.mai prøvde pappa finklærene sine, fordi han planer med å være ute med meg og søstra mi på 17.mai, men han rakk ikke å kjøpe seg nye pensko, men det skal han fikse før konfirmasjonen min. Tok noen bilder av han, der han der ut som “den modellen”. 

Mange har sett innkjøpsvideoen til pappa, mange syntes den er sykt bra mens noen er ikke like fornøyd. Men for de som ikke har fått sett den enda, så kan du se den under her! De fleste som veit hvem pappaen min er og kjenner han syntes denne videoen er bare helt rå! Haha. Det kleineste med videoen er at stemmen min er så mye på videoen, særlig når jeg ler fordi jeg skulle få han til å le..

Hva syns du om innkjøpsvideoen til pappaen min?

 

 

Vi blogges =) <3
– Ann Helen 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg