10 TING JEG ER TAKKNEMLIG FOR

Jeg får ofte kommentarer på at jeg er så flink til å sette pris på de små tingene, selv når jeg har det vanskelig og tungt. Jeg har vært gjennom mye, og på noen områder har jeg opplevd så lite, så jeg setter så uendelig stor pris på alt fra de små til de litt større tingene. Jeg har lært meg å være takknemlig for det jeg har og får, og når jeg har det vanskelig, så er det disse tingene som får meg i bedre humør og/eller til å komme meg gjennom ting. Så i dag vil jeg dele 10 ting jeg er takknemlig for at jeg har.

Jeg er takknemlig for å kunne våkne hver morgen og titte bort på Martin som ligger ved siden av meg å (som oftest fremdeles) sover.

Jeg er takknemlig for hundene mine.

Jeg er takknemlig for at jeg har mat på bordet hver dag.

Jeg er takknemlig for alle gode menneskene jeg har rundt meg.

Jeg er takknemlig for at jeg og Martin har sted å bo som vi kan kalle hjem. Å leie eller eie en leilighet kjennes ikke alltid ut som et ordentlig hjem for alle, men her vi bor nå føles ut som et sted jeg kan slappe av og som ikke er energitappene. Det er trygt og godt å være her.

Jeg er takknemlig for alle dere som følger meg her og på andre sosiale medier, og for alle meldinger og kommentarer dere sender meg.

Jeg er takknemlig for at jeg har en jobb.

Jeg er takknemlig for alt jeg er frisk. Ja jeg sliter psykisk, men veldig sjeldent fysisk. Det er ikke en selvfølge.

Jeg er takknemlig for at sjokolade finnes. Alt kan ikke være like seriøst, derfor måtte jeg ta med dette punktet. Flere sjokoladeelskere?

Sist, men ikke minst: Jeg er takknemlig for at jeg får være tilstede. Livet kan brått snu.. Jeg er glad hver dag jeg våkner.  Brutalt, men sant.

 

Hva er du takknemlig for?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg