GJENSYNSGLEDE

I skrivende stund er jeg på besøk hos kusinen min Tonje og familien hennes. Jeg kom hit i ett- tiden sammen med Milla. Michelle var her fra før av, så vi alle er her noe som er veldig koselig! Tonje og jeg har vært på babysvømming med Sander, også har vi alle spist middag sammen og ellers bare lekt og kost oss! 

Etter jeg tok blodprøve i dag besøkt jeg og Pernilla pappa på sykehuset. Jeg har egentlig ikke fortalt så mye om at han er der, og tenker heller ikke å gjøre det. Men formen hans har blitt veldig mye bedre, og i dag så tok vi han med en tur utenfor slik at han kunne få møte Milla igjen. Det ble en stor glede for de begge, de har jo ikke møttes på en stund så Milla kjefta litt på han. Haha, altså hun var bare så søt der hun satt å snakket med pappa og skreik, haha! Har lagt ut et lite videoklipp på snapchaten min (adalsjenta heter jeg), men skrikingen hennes fikk jeg ikke filmet dessverre.. Det var bare så koselig å se hvor glade de begge to ble, og Milla ble som hun pleier veldig lei seg for å måtte bli med til bilen igjen. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg