JEG MÅTTE TREKKE MEG TILBAKE..

MÅTTE TREKKE MEG TILBAKE FRA ALT

Hei dere! Hvordan går det? For min del så går det greit. I går var formen min helt elendig. Jeg lå i senga så og si hele dagen, og var virkelig ikke bra. Så dårlig har jeg ikke vært på flere år, så det sier sitt. I dag føles det ut som ingenting har skjedd eller hva jeg skal si, noe som føles utrolig rart. Føler meg skikkelig motivert i dag og i topp form. Har både vaska badet, vaska klær og bretta klar, og litt andre ting her hjemme, og det faktum at jeg faktisk oppdaterer bloggen sier vel sitt med tanke på mitt fravær i det siste.

I går var jeg hvert fall nødt til å trekke meg tilbake fra alt av sosiale medier. Det eneste jeg gjorde var å svare på noe få snapper, og svare folk som jeg visste kom til å holde korte samtaler på telefonen. Heldigvis så sa Marthe for en stund tilbake at hun kunne skrive et gjesteinnlegg på bloggen min, og i går passet det helt perfekt at det ble posta. Du kan lese innlegget her (direktelink). Jeg var også så dårlig i går at mamma var nødt til å komme hit å gå tur med hundene for meg. Heldigvis var jeg bedre i kveldinga og fikk gått en liten tur med de selv da. Det var også veldig kjedelig å ikke fått dratt på jobb. Det er forresten noe jeg ikke har fortalt dere noe om, men i går hadde jeg egentlig dag fem der, og da føltes det så utrolig kjipt, hvert fall etter så kort tid. Heldigvis var jeg så frisk at jeg fikk dratt dit i dag!

I skrivende stund sitter jeg bare å slapper av i sofaen med Milla og Michelle ved min side. Da jeg kom hjem i dag var det to redde hunder jeg ble møtt i døra.  Det har regnet, tordnet og lynet masse her i dag, og er det noe de to hater så er det, det. Legger ved et bilde fra en deilig sommerdag for en kort tid tilbake, som jeg virkelig ser tilbake på. Gleder meg til flere slike dager fremover!

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

6 kommentarer

Siste innlegg