GJESTEINNLEGG AV MARTHE SUSANN

Hvordan er det egentlig å være venn med en blogger eller rettere sagt – Ann Helen? Hvordan er Ann Helen utenom bloggen? Hva pleier vi å gjøre sammen og ikke minst – hva liker jeg minst og best ved Ann Helen? Jeg kunne kommet på mange spørsmål jeg kunne svart på her og nå, men jeg har ikke tenkt til å slite dere ut med meterlangt innlegg. Dere ville sannsynligvis sovnet i begynnelsen når jeg kommer med alt klisset jeg har tenkt til å fortelle, om nettopp en av de vakreste kvinnene jeg vet om, en venn jeg aldri ville vært foruten – nemlig Ann Helen!

Jeg har kjent Ann Helen i 4 år snart, og hun er en av de sterkeste damene jeg vet om. Hun har bein i nesa når hun ønsker det, hun har sterk stå-på-vilje og er utrolig omsorgsfull. Jeg vet hun gjør veldig mye for dere lesere. Ting dere ikke ser. Hun skriver innlegg selv på de vanskeligste dager og hun får mye dritt til seg, som hun legger på øverste hylle og lar støve ned. Jeg kan ikke skjønne hvorfor hun ikke har gitt seg enda, men det viser bare hvor sterk hun er. Et godt forbilde, er det ingen tvil om at hun er.

Hvis jeg skulle fortalt dere den beste biten med å være venninne med Ann Helen, må det være at hun alltid stiller opp. Om du krangler med henne, har ikke det noe å si om du skullle blitt lei deg, eller om det skulle skjedd noe, for hun er der uansett! Har du en dårlig dag åpner hun dørene opp for deg, står der med åpne armen og man føler seg uten tvil veldig velkommen. Hun har gjort flere av de dårlige dagene mine bedre.

Jeg er jo mamma, og da er enkelte ting begrenset, men det har aldri stoppet vennskapet vårt, tvert i mot. Jeg føler jeg at det har blitt enda sterkere. Hvis jeg trenger å komme meg ut av huset finner vi ofte på noe gøy. Jeg husker spesielt den første gangen vi var ute på byen sammen. Vi danset halve natten og fy søren som vi koste oss!
Men om det skulle være at jeg ikke kom meg ut av huset, har hun pleid å komme til meg og vært med både meg og barna. Som mamma er det viktig for meg at Ann Helen godtar og respekterer at jeg har barn, og ungene digger henne! De spør ofte om hun kommer på besøk snart og setter så utrolig stor pris på henne. Det varmer mammahjerte mitt like mye som vennskapshjerte
.

Alle trenger ei venninne som Ann Helen, og jeg er en av de heldige som får ha henne. Jeg tror jeg skal avslutte for denne gang, men har dere noen spørsmål dere ønsker jeg skal svare på om Ann Helen og vårt vennskap, kan det være jeg får komme tilbake en annen gang. Ha en fortsatt fin kveld!

– Marthe Susann.

 

6 kommentarer

Siste innlegg