MIN 17. MAI I BILDER

KAKESPISING, RUSSETOGET, VENNINNE-TID OG GRILLING..

 Hei dere! Igjen har det blitt noen bloggfrie dager, noe jeg virkelig må beklage for. Søster`n er på besøk om dagen, og i tillegg har jeg jobbet veldig mye i leiligheten med å rydde, støvsuge og vaske. Endelig har jeg fått hentet vaskemaskinen og fryseren som jeg har bestilt også, så nå er vel egentlig alt jeg trenger på plass. Det var ikke det jeg skulle snakke om nå, men 17. mai.. 

For min del så har jeg ikke så mange store planer på Norges nasjonaldag lenger. Ann Kristin og jeg pleier å dra på skolen der pappa bor, noe vi gjorde i år også. Der spiste vi kake, vafler og popcorn, kjøpte lodd og snakka med folk. Videre så dro vi nedover for å se russetoget, der vi møtte mange kjente. Ann Kristin, Pernilla, Martine og jeg gikk litt rundt etterpå, før vi hentet pappa og fetteren min Stian, som jeg hadde invitert på grilling. Endelig fikk vi testet ut den nye kullgrillen min, passer meg perfekt som elsker grillmat! Etter å ha spist litt grillmat, kom Pernilla også på besøk også koste vi oss med dessert. For en superkoselig dag! 


Hvordan var deres 17. mai? 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

4 kommentarer

Siste innlegg