INTERVJUET MED VG ER NÅ UTE PÅ NETT


Foto: VG, Hallgeir Vårenes

INTERVJU OM SELVTILLIT OG KROPPSPRESS

Husker dere intervjuet jeg tok del i for en stund tilbake? Endelig er det ute på nett, du kan lese den HER (direktelink).  Det er dessverre en pluss-sak, så det var derfor jeg rådet folk om å kjøpe papirutgaven den samme dagen det kom ut. Om ikke så koster det 39 kr for en uke, noe jeg nettopp gikk inn for å kjøpe selv, til tross for at jeg også har papirutgaven.

Jeg blir så utrolig stolt over meg selv når jeg ser saken. En ting er det at jeg har skrevet mye om det her på bloggen, men nå har jeg fått muligheten til å nå ut til enda flere med mine meninger og det jeg står for! Jeg blir så glad og jeg er utrolig takknemlig for at de kontaktet meg for å ha meg med i denne saken. Som sagt har jeg skrevet mye om dette på bloggen tidligere, men tenkte etter hvert å komme med flere innlegg om dette, fordi jeg synes det er så utrolig viktig! 


Foto: VG, Hallgeir Vårenes

Til slutt vil jeg bare si tusen takk til alle som har sendt meg gode og fine tilbakemeldinger. Det setter jeg enormt stor pris på! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

7 kommentarer
    1. Kan dessverre ikke lese artikkelen, men må si du inspirerer meg! Jeg har alltid vært redd for å vise kropp, fordi jeg selv synes jeg er alt for tjukk. Når jeg ser tilbake på bilder da jeg var yngre kan jeg ikke skjønne at jeg tenkte sånn, jeg var jo normal!!?
      Nå har jeg lagt på meg litt for mye kosekilo pga kjæresten min (haha), men herregud er jeg mindre verdt fordi jeg veier 20 kg mer enn jeg burde?
      I år skal være året jeg skal forandre meg. Ikke være redd for at andre skal ha andre meninger om meg. Så traileren til ”I feel pretty”, og ble veldig inspirert faktisk, tror jeg må dra meg på kino for å se den 🙂
      Ha ei fin helg <3

    2. åh, du altså <3 Jeg har dessverre ikke VG+ så får ikke lest intervjuet - noe som er litt leit.. Men bare av å trykke inn på annonsen, og se smilet ditt øverst på bildet gjorde meg glad & varm tvers igjennom! Takk <3

    3. Hei. Har akkurat lest på VG. Tenk om flere var som deg! Fin å se på, og jeg tror du er mye mer voksen enn andre på din alder. Om du ikke allerede har (en heldig) kjæreste, så tror jeg du bør gå etter noen som er en del eldre enn deg selv, noen som har kommet over kroppshysteriet og godtar andre slik de er. Aldri la noen få deg til å tro at du er mindre verdt, for det er du ikke. Lykke til videre, jeg gleder meg til å lese bloggen din fremover.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg