EN VANSKELIG TID..

TING ER IKKE SÅ LETT OM DAGEN.. 

Hei skjønninger! Hvordan går det? For min del så har jeg det ikke så lett om dagen. Kanskje litt rart å si, for jeg har jo hatt det vanskelig over lang tid egentlig. Men ting har toppet seg veldig nå, og det er vanskelig å få tankene over på andre ting. Jeg prøver å være sterk, og vil holde bloggen gående selv om ting er vanskelig. Men derfor kommer det ikke innlegg hver dag for tiden, og kanskje også litt seine oppdateringer på kveldene slik som nå.

De siste dagene har jeg vært en del med venner. Aller mest har det vært for å støtte dem, for det er det viktigste for meg. Ofte får jeg høre at jeg har et stort hjerte for andre, og det kan jeg nok innrømme selv også. Målet mitt er jo å være der for andre, og sørge for at de rundt meg har det bra, om hvert fall litt bedre. Jeg har også trengt å tankene på andre ting, og komme meg ut litt selv. I går var jeg blant annet med en kompis jeg ikke hadde møtt på lenge. Vi gjorde noe utrolig gøy som jeg tenkte å fortelle om i et eget innlegg forhåpentligvis i morgen. I dag har jeg stort sett bare slappet av, sett serie og tenkt en del. Ellers har jeg mange spennende planer fremover, både for meg selv og bloggen, gleder meg til å la dere være en del av det ved tiden. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg