IT`S A BOY

BABYSHOWER

På fredag la jeg ut et innlegg med 8 ting jeg ønsker å gjøre i april, du kan lese det her. En av tingene jeg ikke kunne nevne da, var den planlagte babyshoweren for kusina mi. Om bare noen uker får hun en liten gutt, og det var da på tide å få det til. For å være helt ærlig var jeg veldig redd for at hun skulle forstå noe. Særlig når meldingene begynte å strømme inn på telefonen til tante som ikke var på lydløs, da vi kjørte på vei dit. Jeg prøvde derfor å avlede dette litt med å spørre kusina mi om hun gledet seg til jentekveld, hva de skulle gjøre osv., siden det var det hun hadde fått beskjed at hun skulle hos/med henne babyshoweren var hos. Hun forstod heldigvis ikke noe. Vi var en gjeng med jenter som samlet oss på kjøkkenet og overrasket henne i det hun åpnet døren. Det var supergøy å se reaksjonen hennes, for hun ble veldig satt ut, hehe! Det ble servering av pølser og kaker, og kusina mi fikk mange flotte gaver av oss som var der. For en utrolig koselig ting å få være med på nok en gang. 


De siste bildene er det jeg ga til den kommende prinsen

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

4 kommentarer

Siste innlegg