8 TING JEG VIL GJØRE I APRIL

Denne måneden er det mye som skjer. Alt kan jeg dessverre ikke fortelle dere enda, men håper å få det til gjennom måneden. Jeg tenkte hvert fall at jeg kunne fortelle det jeg har mulighet til foreløpig, siden jeg veit disse innleggene er populære. April er jo en av mine favorittmånedene mine, ikke bare fordi jeg har bursdag, men også fordi det går mot varmere tider. 

VELKOMMEN FINE APRIL 

Sove hos kusina mi

Her er jeg faktisk nå! Jeg har lovet henne å hjelpe henne med noe, og i samme slengen kunne jeg bare like gjerne overnatte. Det er hvert fall kjekt, med tanke på de dårlige bussmulighetene. 

Russedåp
Der har jeg faktisk også vært i dag. Tenkte å prøve å få vist dere litt bilder senere! 

Feire bursdagen min

21. april fyller jeg 20 år og i den anledningen ønsker jeg å feire bursdagen min. Om jeg får det til veit jeg ikke, men om jeg ikke gjør må jeg innrømme at jeg blir litt skuffa. Da jeg var mindre feiret jeg ikke bursdagen min med noen andre utenom familien, men de siste årene har jeg det, og det blir liksom litt rart å ikke gjøre det i år også, hvert fall nå som jeg blir 20år. 

Ta frem vårjakkene- og kjolene 

Veit ikke helt om jeg kan sette opp dette som et mål i løpet av måneden, med tanke på det ustabile været. Ene dagen er det opp mot 10 varmegrader, mens dagen etter snør det liksom. 

Fokusere mer på snapchat

 Periodevis føler jeg at jeg er veldig flink når det gjelder å oppdatere vloggkontoen min (adalsjentablogg heter jeg), men enkelte dager blir det liksom ikke like bra igjen, og det ønsker jeg å endre litt på.

Fotografere mer

Er det noe jeg virkelig har nødt til så er det å fotografere mer, for å få mer bilder til innleggene mine. Slik som det er nå, synes jeg virkelig ikke at innleggene mine blir så bra som de kunne vært. 

Rydde masse 

Jeg har vært så utrolig lei lenge nå over at ting ikke har et system og at jeg eier så mange ting jeg ikke lenger har brukt for. Jeg har derfor tatt tak i det, og skal fortsette med dette. 

Gå igjennom nyttårsforsettene mine
Nå har vi fullført første kvartal av det nye året, og det kan jo være greit å se hvordan man ligger an? Du kan forresten lese de her

 

 

Hva er dine mål/planer for måneden? 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg