ET SKIKKELIG TANKEKJØR

EN VANSKELIG PERIODE.. 

Jeg forventer ikke at noen skal forstå, og det er ikke det jeg ber om heller for øvrig. Noen ganger er det bare godt å la hendene fly over tastaturet. De siste ukene har vært utrolig vanskelig for meg, og det har dere kanskje skjønt på bloggingen min også? Det har vært et skikkelig tankekjør i hodet mitt, og noen ganger tenker jeg så mye at jeg selv blir forvirra. Heldigvis går jeg til behandling hos DPS to ganger i uka, så det letter både litt på trykket og jeg får også klarert litt tanker i det minste. 

Jeg husker tidligere hvor jeg ble fortalt hvor flink jeg var til å sette ord på følelsene mine og dele ting her tidligere. Helt ærlig så synes jeg at jeg har blitt helt elendig på de to siste årene. Mye av det handler nok om at når jeg går til DPS og lærer da å se ulike sider av ting. Ikke at jeg ikke gjorde det før, men nå er jeg enda mer bevisst på det og klarer på en måte å ha enda mer innsikt i ulike ting. Det gjør også meg veldig forvirra. Sånn som sist individuell time som var forrige fredag, gjorde meg veldig forvirra da jeg kom ut. Jeg måtte tenke så utrolig lenge før jeg i det hele tatt klarte å skjønne helt hva vi snakket om og hvorfor ting var sånn som det var, ut i fra det vi snakket om. Det er ikke bestandig at jeg er forvirra når jeg kommer ut altså. Psykologen min er veldig flink til å forklare og hjelpe meg, men når det handler om helt nye ting som man aldri har snakket om, tror jeg på det at det å bli forvirra er noe flere opplever. Jeg håper hvert fall at tankene mine kan komme ned i et dokument snart, på en forståelig måte. Det er mye jeg vil dele, men det er ikke alltid linke enkelt.

 

 

 FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg