UKENS SPØRSMÅL #24

UKENS SPØRSMÅL #24- SEX, MENSEN, PENGER.. 

Hva syns du om at Kristine Ullebø som lenge har frontet naturlig skjønnhet har begynt å fylle på leppene?
Nå har ikke jeg akkurat fulgt med så mye på henne, så skal ikke uttale meg for mye om det. Men om dette er tilfelle, så synes jeg jo det blir litt dobbeltmoralsk!

Hvilke klesplagg ønsker du deg nå?
Ullvang genser i grå og rosa.
 

Hvor ofte kommer du til å skrive om sex? 
Som jeg har sagt så skal ikke dette bli en arena for kun snakk om sex. Men jeg tenkte i hovedsak å kanskje skrive om det en gang i uka. Noen ganger sjeldnere, noen ganger oftere. Tar det litt som det kommer, men håper på en gang i uka som sagt. 

Hva liker du å gjøre når du skal slappe ordentlig av?
Oii, det var egentlig et ganske godt spørsmål. Mange ville kanskje sagt at det hadde vært utrolig deilig å koble av fra alle sosiale medier, slappe av hjemme alene og bare nyte stillheten. Jeg opplever veldig ofte at det er mye stress rundt meg både hjemme og med ting generelt som preger angsten min. Og ofte når jeg er alene så slår denne til. Tankene blir mange og jeg stresser altfor mye med ting. Jeg synes derfor det er utrolig deilig å bare kunne være med de som betyr mest for meg. Da får jeg tankene over på andre ting og blir ikke like “sliten” psykisk som jeg ofte vil bli når jeg er alene. Når det er sagt blir jeg ofte sliten om jeg er med venner, men det er jo mer fysisk. Noen ganger veit jeg ikke helt hva som er verst, men det psykiske plager meg nok mest. En annen ting som får meg til å slappe av er bloggen. Selv om jeg ofte opplever negative kommentarer og har skrivesperrer fordi alt det jeg vil skrive om er noe som kan bli misforstått av andre, noe mange kan ta seg nær av eller som kan bli brukt imot meg, så er bloggen et sted hvor jeg bare kan være meg og som får meg til å slappe av. Jeg får tankene over på noe annet, og lever i min egen lille boble. 

Hvorfor bruker ho jakke inne? 🙂
Fordi hun ville? Det er hennes valg og ikke noe andre egentlig har noe med.. Ikke meningen å virke gretten, men herregud så mye folk skal henge seg opp i!

Hvem var den første som fikk vite at du hadde mensen, og hvordan sa du det?
Pappa. Kort fortalt så tryna jeg på sykkel og trodde jeg hadde slått meg, men jeg slutta ikke å blø etter et døgn. Så da bestemte jeg meg for å fortelle han det til slutt. Tror jeg sa noe som “pappa, jeg tror jeg har fått mensen..” Da gikk jeg i fjerde klasse, så jeg visste lite om det. Han kontakta da mamma, så hun kom til oss og hjalp meg

Hvorfor kaster du bort pengene dine på å kjøpe tull på wish? 
Vi alle har hver våres oppfatning på hva vi beregner som tull og ikke. Men det å kjøpe et par klesplagg til jentene og noen par med vipper, anser ikke jeg akkurat som tull. Greit nok at Milla har kanskje nok klær, men mye av det er smått og ikke helt etter min smak. Jeg ville derfor ha noe nytt til henne. Michelle trenger ikke så mye klær, men jeg valgte allikevel å kjøpe en matchende genser til henne, lik som Milla sin. Og når det kommer til vipper som jeg har mottatt og sminkekoster som jeg nå venter på, så vil jeg heller ikke å påstå at det er tull. Prisene er noe helt annet på Wish i forhold til butikk. Mulig kvaliteten kanskje ikke er like bra, men så langt har jeg vært veldig fornøyd med det jeg har mottatt. Et par med vipper i vanlig butikk kan ofte bli dyrt i lengden, men å handle på Wish gjør det mye rimeligere for min del. Nå skal det sies at dette er første gangen jeg handler der, men jeg bestilte flere ting på en gang, så kanskje det er derfor det kan se mye ut i tillegg. 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

14 kommentarer
    1. Sover du i samme seng som hundene dine? Ganske urenslig spør du meg, og hvertfall ganske spesielt når man ser tydelig hvor mye hunden/hundene dine røyter i på nederste bilde.

    2. Håper du kan legge ut flere videoer her på bloggen også ikke bare bloggen på snap!! Vil veldig gjerne at du skal lage sminkevideo!! Syns du sminker deg s fint på øynene og med vippene, vil du skal vise hvordan du setter de på!

    3. Sorry men jeg kan ikke dy meg. For så utrolig mye rart folk faktisk skal gidde og henge seg opp i! “Ganske urenslig å sove sammen med sine egne hunder”, det er utrolig mange som gjør det, og hadde det vært så uendelig skadelig hadde det vært mange som hadde vært syke nå. Stå på videre med jobben du gjør med bloggen! Jeg pleier aldri kommentere på noe sånt som dette, men når folk skal bry seg om hvem du har i senga, eller hvorfor noen har en jakke på et bilde, da må jeg bare.. Du gjør en super jobb med bloggen, god tirsdag fra meg.

    4. Syntes du bildene av deg selv er fine? Eller evner du å se at klære er for små, sminken ser ut som lag på lag som de på strøket, at du oftest ser ustelt å sjuske ut!?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg