TODAY`S WORKOUT: SHOPPING

NOK EN FANTASTISK DAG

For en fin dag dette har vært. Endelig er dagen som jeg har ventet på lenge på kommet, Black Friday! Jeg startet morgenen allerede klokka seks og litt over halv sju stod jeg utenfor Kuben. Klar for å få med meg de beste tilbudene, og shoppe! Og gjett om jeg fikk med meg mange gode innkjøp! Kuben hadde arrangert slik at de 30 første som kjøper for over 1000kr, får gavekort på 1000kr. Jeg følte jeg var i god tid til å klare dette, noe jeg ikke gjort selv med å møte opp med kvittering 15 min etter Kubens åpningstid. en Flere av butikkene åpnet før de skulle, og da ble ikke dette rettferdig etter min mening. Men det får jeg ikke gjort noe med dessverre, jeg fikk hvert fall med meg en hel haug med ting hjem som jeg er strålende fornøyd med! Tenkte å vise det senere. Etter å ha vært i den første butikken, ble jeg intervjuet av Ringerikes Blad. Veldig gøy! Tenkte å vise dere intervjuet litt senere. Så møtte jeg min gode venninne Marthe, som jeg har tilbrunget store deler av dagen med. Vi var innom butikk etter butikk, og til slutt gikk jeg av meg skoene bokstavelig talt. Beina mine var vonde og verka, så valgte å rett og slett gå barbeint store deler av handleturen. Det var uansett veldig koselig! 

Midt i handlingen ringte min kjære kusine Tonje meg, for å spørre meg om jeg kunne sitte barnevakt for Jenny, noe jeg med gleda sa ja til. Så i skrivende stund ligger hun å sover, og det blir det ikke lenge før jeg skal heller. Det blir tidlig opp i morgen, men jeg kan ikke noe annet å glede meg til å stå opp med den herlige solstrålen som hun er! 

 

Hvordan har din dag vært? 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

8 kommentarer

Siste innlegg