UKENS SPØRSMÅL #19

UKENS SPØRSMÅL #19- HUS, KJÆRESTE, TRENING OG HELSE.. 

Så gode svar du gir! Det jeg lurer på til neste spørsmål er; Hva er favorittgodteriet ditt? Om det er sjokolade – hvilken? 🙂 Min er Melkerull 😉
Litt usikker, men når det gjelder sjokolade er det helt klart spesial. Nei dumle.. Nei smash.. Uff, jeg klarer ikke å bestemme meg, haha! 

Hvor ønsker du å bo den dagen du skal kjøpe ditt eget hus? 🙂
Aner ikke, men blir mest sannsynlig et sted i diskriket hvert fall. 

Hva er den fineste/beste gaven du kan få til Jul? 🙂
Nå vil jeg ikke akkurat påstå at det er den fineste eller beste, men jeg har hvert fall etter mye om og men prøvd å tenke meg ut et par ting som jeg ønsker meg til jul. 

Deksel med selfielys her // Cocktail shacker her 

Hvorfor deler du aldri bilder av kjæresten din på blogg eller snap?
Først og fremst så lurer jeg på hvem som er kjæresten min egentlig, for sist jeg sjekka hadde jeg ikke det. Haha! Men om jeg hadde det skulle han gladelig fått blitt med på bloggen om han ville. 

Hva har du lyst til å bli?
Akkurat nå har jeg lyst til å bli rådgiver. Om tanken endrer seg senere, aner jeg ikke!

Har du noen gang vurdert å bli interiørarkitekt? Digger rommet ditt!
Åååh, så utrolig hyggelig å høre! Tanken var god, men en tanke jeg faktisk aldri har tenkt på, så nei jeg har ikke vurdert det.. 

Har du type? 
Nei, det har jeg ikke! 

Trener du? Passer du på helsa osv? Veldig fint at du står for dette m å like seg selv uansett vekt, utseendet osv. 🙂
Nei jeg trener ikke, men føler allikevel at jeg passer på helsa allikevel. Tror mange har fått inntrykk av at jeg ikke gjør det, og det forstår jeg, for når jeg skriver om det her med kroppspress nevner jeg aldri kosthold for eksempel. Men jeg går jo flere ganger daglig tur med hundene, og bare det i seg selv er jo fysisk aktivitet. Når det gjelder kostholdet mitt så kan jeg ikke skryte på meg at jeg er den sunneste, men jeg er allikevel veldig glad i både fisk, grønnsaker, salat osv., så føler ikke jeg har noe særlig usunt kosthold egentlig. 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

25 kommentarer

Siste innlegg