BARN, KJÆRESTE, HUS OG JOBB

FREMTIDSPLANER 

For et par dager tilbake kom jeg til å tenke på en ting, nøyaktig 24. oktober- 2 måneder før jul. Tankene dukket opp om hvor mye jeg gruer meg til jul allerede. Jeg har aldri hatt noe imot jul, men ettersom ting er blitt som de er blitt og jeg ender opp med å feire jul med “bare” pappa og hundene gleder jeg meg ikke akkurat! Det er ingenting galt i å bare feire med disse tre, men det føles veldig rart, etter å faktisk feiret jul med mange flere de tidligere årene. 

Når det kommer til halloween, julen og nyttår, påsken og andre høytider generelt hører jeg veldig mange har faste tradisjoner for dette, noe jeg også ønsker meg. Foruten julaften er det faktisk ingen andre av disse høytidene jeg har noen faste tradisjoner rundt, noe som gjør meg veldig trist. Jeg vil feire, jeg vil ha tradisjoner og vil skape fine minner! Jeg ser derfor frem til å kunne få meg en kjæreste om noen år, få meg en familie, hus og ikke minst jobb. Her vil jeg lage gode og minnerike tradisjoner sammen med min kjære og våre barn. Det høres kanskje litt klisje ut eller veldig absurd ut? Jeg er fullt klar over at ting kanskje ikke blir som man forventer, det jeg har jo erfart selv. Men det er lov å drømme, det er lov å håpe, og det er faktisk lov å prøve å jobbe mot dette. Nå skal jeg ikke akkurat stresse med dette ved det første, jeg er jo bare 19år faktisk. Men allikevel har dette vært en drøm i mange år allerede! Jeg gleder meg til å se hva fremtiden bringer og håper at jeg etter hvert får noen av mine ønsker i boks. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

13 kommentarer

Siste innlegg