VIDEO // 30 FAKTA OM MEG

30 FAKTA OM MEG

Endelig dere, er en ny YouTube video ute på min kanal! Hatt en del problemer i flere dager, med å få lasta den opp. Enten har den ikke villet laste opp, eller så har den lasta opp men i elendig kvalitet. Ikke at kvaliteten er den beste nå heller, men den er i hvert fall MYE bedre! Håper dere vil like videoen, og at dere blir kjent med meg på en annen måte. Selv om jeg har blogget i mange år, så føler jeg liksom at jeg ikke har latt dere bli ordentlig kjent med meg enda, selv om dere på mange måter har det. Tanken er vel der fordi leserantallet bare øker og øker, og at det alltid er nye folk innom bloggen.

Om du vil få med deg når jeg legger ut mine nyeste YouTube videoer så kan du gjøre det ved å trykke her
 

 

Hva synes dere om videoen? 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg